3 hónapja indult elindult egy egyedülálló civil kezdeményezés, az Államidomár Blog.
Jelentjük, van értelme :) 3 hónap nem nagy idő, és következtetések levonásához egyenesen kevés, de benyomásaink azért már vannak. Tehát: a.) még kevesek emelik fel a szavukat, ha elégedetlenek egy önkormányzati/állami szolgáltatással b.) nem könnyű kinyomozni, ki az Illetékes c.) de aki reklamál, az jó eséllyel legalább választ kap, sőt, nem ritka, hogy érdemi eredményt érhet el.
Mi történt eddig?
- BKV: Bérletbemutatási mizéria - BKV-tól überkorrekt válasz és elnézéskérés, bérletbemutatási díj visszatérítés és bírságolási szabályzat változtatás. Ötös!
- Újbuda önkorm: Nincs ivókút, de van dohányzás a kerületi játszótéren - 3 nap alatt válasz, hogy lesz válasz, majd az érdemi válasz, hogy lesz ivókút és dohányzás betiltása.Ötös!
- Zugló önkorm: Mitől pusztulnak és miért pusztítják a zuglói platánokat? - 2 hónapba telt, de személyesen a polgármester aláírásával részletes, korrekt magyarázat. Négyes.
- XVI. ker. önkorm: Orvosi rendelés számítógép nélkül - telefon az alpolgármestertől, hogy nem önkormányzati az ügy, mivel magánpraxis, de a doktornő már elgondolkodott a megoldáson. Alpolgmesternek ötös, doktornő még javíthat :)
- Újbuda önkorm: Életveszélyes játékok az óvódában - "elveszett az e-mail", de közben apuka megjavította az önkormányzati Gamesz helyett. Apukának ötös!
- Főpolgmesteri hivatal + Zugló: Miért nem vigyázzák őrök a felújított kreszparkot? - nincs válasz
Úgyhogy köszönjük az eddig beküldőknek, és mindenkit bíztatunk, küldjétek a panaszleveleket, és el ne feledjétek beleírni az "Államidomár Klauzulát!".