Re: Egy igazi állami klasszikus: BKV mizéria
Címkék: bkv kocsis istván vezérigazgató pásztor erzsébet kommunikációs igazgató t=2009/05/18
2009.07.29. 22:00
Minden jó ha jó a vége! Zoltán múlt héten jelezte, hogy a BKV által megigért 1500 Ft meg is érkezett a bankszámlájára. Még ha 100 milliós végkielégitéseket is fizetnek ki, akkor is köszönjük ezt a minden tekintetben hibátlan eljárást! Ugye szerintetek is tökéletes?
Az udvarias köszönőlevél alább olvasható:
From: XXXX@XXX.XXX
Date: 2009/6/9
Subject: Re: XXXX Zoltán válasz
To: "Ügyfélszolgálat BKV Zrt." <KI_UeGYFELSZOLAT@bkv.hu>
Cc: allamidomar@gmail.com
Tisztelt BKV ügyfélszolgálat, Tisztelt Keresztes Attila Úr!
Őszintén köszönöm minden tekintetben professzionális és gyors
panaszügyintézésüket ill. részletes válaszlevelüket.[....]
A panaszom méltányos rendezését magam nevében-, míg a pótdíjak
bérletbemutatással történő rendezése feltételeinek általános
módosítását utastársaim nevében is nagyon szépen köszönöm.
További színvonalas munkájukhoz sok sikert kívánok.
Üdvözlettel:
XXXXX Zoltán